سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد چاپ مقالات isi در ژورنال ها

برخی از تحلیل گران سالها از عمر خود راصرف پژوهش در زمینه اکتشاف میکنند وجالب است بدانید که سرمایه زیادی در این کار صرف میکنند. پس از اتمام این تحقیق منطقی, مرحله بعدی ارایه اطلاعات جدید و آرشیو آن به عنوان یک مقاله منطقی و چاپ یک مقاله در ژورنال های مختلف است. صرف نظر از اینکه شما یک محقق همجواری هستید که مقادیری از مطالب منطقی را چاپ کرده اید, هنوز یک فعالیت فوق العاده برای جمع آوری داده ها و ضبط آن در یک مقاله منطقی است. تنظیم نخستین محتوا یا کپی اصلی یک آزمایش است. به ویژه در فرصت شغلی که شما باید این کار را فقط به این دلیل انجام دهید و به زبان انگلیسی نیز ارتباط برقرار نکنید.با وجود ایجاد یک مدل و سازماندهی آن با نویسندگان مختلف و دنبال کردن آنها توسط معلمان, برای اکثر مراحل گسترش پیچیدگی کار اداری است. برای محققان, صرف نظر از اینکه آیا متفکران تحلیل گران متخصص, زمان به طور مستقل, نامه اصلی است.

در نقطه ای که فاز پایه ی تشکیل جلسات مقاله و مدل خودتان است. شما میتوانید زمان زیادی را با انتخاب یک پروگرام تغیر ناپذیر برای مقالات منطقی صرف کنید. سازمان های تغیر ناپذیری را تجربه خواهد کرد. تغیر مقاله یک مقاله را بهبود میبخشد و به تدریج لذت بخش و مهم تر از همه بی عیب است. این سازمان ها توسط افرادی که به طور کامل از موضوع مورد توجه قرار گرفته اند. مقالات شما را تغیر دادند یکبار در حالی که تغییر کار میکند در چند مرحله علاوه بر این پس از تغیر خاص مثال مورد نظر است. در هر یک از این مراحل هر بار که مقاله منطقی شما نشان هایی از بهبود شکل و کیفیت را نشان میدهد برای انتشار در مجله آماده خواهد شد. به عنوان یک مقاله نویس شما ممکن است سازمان های مختلف برای تغییر در دولت وب را  کشف کنید با این حال به عنوان یک تحلیل گر شما باید یک سازمان را جستجو کنید که زمان زیادی را در تغیر مقالات منطقی و چاپ مقالات در روزنامه ها ثبت میکند. در چاپ مقاله بسیار مهم است: مجلات و نشریه های درست را انتخاب کنید. مقالات متعددی بر این مبنا قرار گرفته اند که موضوع آنها در محدوده نقاط مجله قرار ندارد هر مجله دارای جمعیت خاص خود است و اگر مقاله شما برای این گروه از تماشاگران معقول نیست آن را رد کنید. این یک نکته است که متخصصان زیادی در نظر نمیگیرند. هنگامی که مقالات خود را در مورد مقاله خود منتشر میکنید شاخه ای از دانش را بررسی میکنید. به صفحه درباره مجله یا اهداف و محدوده ها بروید و آن را به صورت کامل بخوانید و بررسی کنید آیا این مجله برای چاپ مقاله مناسب است. آیا موضوع شما مرتبط شده است؟ به ویژه، آیا مقاله شما به این مجله هدایت خواهد شد؟ درک بخش هایی از مقالات چاپ شده در مجله همچنین می تواند در درک مجله و موضوعات آن کمک کند. برای انتخاب مجلات مناسب، اطمینان حاصل کنید که تمرین آموزشی در اینجا ارائه شده است: راهنمای کامل برای انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله.?

نکاتی درموردچاپ مقالاتisiدرژورنال ها?

چند نکته  مهم در رابطه با سابمیت مقاله isi


1-تعدادی از مجلات علمی با اهداف مرتبط به مقاله خود انتخاب کنید ولی در انتخاب ژورنال‌های احتمالی برای چاپ مقاله، واقع بین باشید.
2-از دستورات و راهنمایی‌های نویسندگان در سایت مجله مد نظر خود استفاده کنید. این راهنمایی‌ها شامل حوزه تخصصی مقالات، نوع مقالات چاپ شده، تعداد کلمات مقاله، شیوه رفرنس دهی و غیره می‌شود.
3-مجله هدف برای ارسال مقاله خود را پیدا کنید و ناشر، ویراستار و ویراستار موضوعی مجله را شناسایی کنید.
4-یک چهارچوب کلی از مقاله خود و یا چکیده آن را برای مجله ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید در رابطه با احتمال چاپ مقاله مد نظر در مجله خود یا مناسب ساختن مقاله در راستای اهداف مجله شما را راهنمایی کنند.?

استفاده ازادوات تغییر منطقی?

استفاده از ادوات تغییر منطقی

صرف نظر از اینکه اخیرا یک مقاله یا تحلیلگر یادگیر را چاپ کرده اید، مهم است که مقاله شما توسط ویراستاران متخصص مورد بررسی قرار گیرد. کار نشر مقاله شما، آخرین مقاله را با شکوه و شگفتی پر رنگ خواهد کرد. تغییرات خاص در یادداشت های متناظر، ساختار جمله، زبان و غیره انجام می شودعلاوه بر این، موضوع نیز از نظر چشم انداز بازرسی می شود، و به احتمال زیاد که آن را غیر قابل تشخیص است، توسط خالق اصلاح شده به گونه ای است که می تواند توسط جمعیت قابل درک باشد. از آنجایی که در نهایت، یک متخصص نیاز به مقاله منطقی دارد که توسط افراد مختلف مورد بررسی قرار می گیرد، بنابراین قابل توجه است که این مقاله علاوه بر نحو قابل درک برای افراد بیشتر است. علاوه بر این، یک نسخه خاص تضمین می کند که مقاله به عنوان قواعد نوشته شده در دفتر خاطرات نوشته شده است و دارای تنظیمات مناسب است. بنابراین وقتی مقاله شما توسط ویراستاران متخصص بررسی می شود، همه چیز در نظر گرفته می شود، مقاله چاپ می شود.